Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

πρωινή προσευχή - μια προσευχή στο Θεό


Αυτή η προσευχή είναι επίσης διαθέσιμες σε αυτές τις γλώσσες: Αγγλικά - ισπανικά.

Ο Θεός, έχω αποφασίσει να ξεκινήσει αυτή τη μέρα μαζί σας.

Έρχομαι με την παρουσία σας παντοδύναμος Θεός. Θα σας προσφέρει επαίνους και την ευγνωμοσύνη. Παρακαλούμε να λάβετε προσευχή μου ως ένα ευχάριστο άρωμα με την παρουσία σας.

Σε δοξάζω το Θεό μου. Έχω ταπεινώνομαι με την παρουσία σας. Ζητώ τη βοήθειά σας. Ξέρω ότι είστε μαζί μου μου έδωσε τη σωτηρία σας για αυτή την ημέρα.

Πνεύμα του Θεού, σήμερα θα είμαι υπάκουος με τις οδηγίες σας. Παρακαλώ να με βοηθήσει να κάνω το θέλημα του Πατέρα.

Σήμερα θα είναι η αρχή των καλύτερων ημερών μου.

Θα σηκωθώ αυτή τη μέρα για να δημιουργήσουν κάτι νέο, όμορφο και χρήσιμο. Όλοι θα επωφεληθούν από αυτό. Εσείς το κάνατε στην γένεση και θα μιμηθεί την εργασία σας.

Σήμερα θα ασκεί τις δραστηριότητές μου με όλη τη δύναμη που μου δώσατε. Θα είναι αποτελεσματική, αφοσιωμένο και επαγγελματία.

Θεέ μου, δεν θα πρέπει να φοβόμαστε να κάνουμε ό, τι με ρωτάτε. Παρακαλώ, να νικήσουμε τους εχθρούς μου, γιατί είμαι υπάκουος σε εσάς.

Στο όνομα του Ιησού θα επιτύχει την επιτυχία. Θα πορεία να κερδίσουν τις μάχες μου.

Συγχωρήστε με αν έχω επαναστατική. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να προκαλέσει την οργή σας εναντίον μου και την οικογένειά μου.

Συγχωρώ αυτούς που με προσέβαλλε. Δώστε μου την ευκαιρία και θα λύσω τα προβλήματά μου με άλλους ανθρώπους.

Βοήθησέ με να κερδίσει την εμπιστοσύνη των άλλων ανθρώπων. Ο καθένας πρέπει να μιλούν καλά για μένα.

Λόρδος μου δώσει την παροχή σας. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τίποτα και όλοι να με ευλογήσει.

Σήμερα έχω αποφασίσει να εξαλείψει από τη ζωή μου όλες τις αμαρτίες. Θα ζουν σε αγιότητα. Επιτρέψτε μου να δω την δόξα σου, σημάδια και θαύματα σας.

Πρέπει να είμαι στο πλευρό σας. Θέλω να ζουν με τον συνεχή νίκη. Θεέ μου, γνωρίζω ότι μπορείς να κάνεις σπουδαία πράγματα στη ζωή μου.

Κύριος, στείλτε απόψε ένα ισχυρό άγγελο. Δώστε του εντολές για να αρθούν όλα τα εμπόδια από το δρόμο μου.

Αύριο θα αυξηθεί για να σας εξυψώσει για μεγάλες νίκες σας. Έχω διακηρύξει ότι αύριο τα μάτια μου θα δει τη σωτηρία σου στη ζωή μου.

Δεσμεύομαι να έρθει με την παρουσία σας κάθε πρωί. Θα σας ευχαριστήσω και να σας επαινέσω για τα μεγάλα ελέη σας.

Στο όνομα του Ιησού,

... Αμήν!






Είμαι ευτυχής που προσευχόταν!

Τώρα σας καλώ να κάνετε μια άλλη προσευχή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό προσευχή.
Αυτή η προσευχή θα ωφελήσει την αιωνιότητα σας.

Παρακαλούμε ακολουθήστε αυτό το σύνδεσμο:

Προσευχή της σωτηρίας



πρωινή προσευχή - μια προσευχή στο Θεό. Τι γνώμη έχετε για αυτή την προσευχή;

Αφήστε τα σχόλιά σας παρακάτω.

Σας ευχαριστούμε!


Εμπνευσμένη σε αυτούς τους στίχους της Βίβλου: ΓΕΝΕΣΙΣ 1:5-31 - ΓΕΝΕΣΙΣ 26:31 - ΓΕΝΕΣΙΣ 28:18 - ΕΞΟΔΟΣ 7:15 - ΕΞΟΔΟΣ 8:20;23 - ΕΞΟΔΟΣ 9:5 - ΕΞΟΔΟΣ 17:9 - ΕΞΟΔΟΣ 30:7;33 - ΕΞΟΔΟΣ 34:2 - ΕΞΟΔΟΣ 34:4 - ΙΗΣΟΥΣ ΝΑΥΗ 3:5 - ΙΗΣΟΥΣ ΝΑΥΗ 7:13 - ΙΗΣΟΥΣ ΝΑΥΗ 8:10 - ΙΗΣΟΥΣ ΝΑΥΗ 11:6 - ΙΗΣΟΥΣ ΝΑΥΗ 22:18 - SAMOUHL A 11:9 - SAMOUHL A 17:20 - ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Α 17:6 - ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Β 7:1 - ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Β 19:35 - ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΩΝ Α 23:30 - ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΩΝ B 20:17 - ΡΟΥΘ 2:7
Αγία Γραφή - Εικόνες: Baker παραλία

2 σχόλια:

  1. Χρειάζομαι μια πρωινή προσευχή για τα παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα δημοσιεύσει μια προσευχή για τα παιδιά στο μέλλον. Σας ευχαριστώ

      Διαγραφή

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.