Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μια προσευχή για τη γυναίκα μου


Αυτή η προσευχή είναι επίσης διαθέσιμες σε αυτές τις γλώσσες: Αγγλικά - ισπανικά.

Μεγάλη Θεός της αγάπης,

Ζητώ τη βοήθειά σας. Παρακαλώ να με ακούσετε.

Αναγνωρίζω ότι δεν ξέρω τίποτα από την αληθινή αγάπη. Χρειάζομαι τη σοφία σας.

Έψαξα για τη σωστή γυναίκα. Δεν έχω την βρήκε.

Ο Θεός, μόνο εσείς γνωρίζετε όλοι. Ξέρεις ποιος θα είναι ο τέλειος σύζυγος για μένα. Με βοηθήσει να βρω μια ενάρετη γυναίκα.

Η κατάσταση αυτή προκαλεί θλίψη και αγωνία στην ψυχή μου.

Παρακαλώ να οδηγήσει μου σε αυτήν. Μπορείτε βοήθησε τον Ισαάκ να βρείτε Ρεβέκκα. Θα βοηθήσει τον Ιακώβ να ανταποκριθεί Ραχήλ. Οδηγός μου και εγώ !.

Καταλαβαίνω επίσης ότι πρέπει να κάνω το μέρος μου. Πρέπει να γίνει ένας άνθρωπος, σύμφωνα με την εικόνα σας. Ξέρω τότε θα λάβω την ευλογία σας.

Προσεύχομαι για μια γυναίκα? και σας υπόσχομαι ότι ...

- Θα περιμένω υπομονετικά για εκείνη.

- Θα δείξω πάντα τρυφερότητα της.

- Θα είμαι πρόθυμος να συγχωρήσει και να αποκατασταθεί.

- Εγώ δεν θα την αγνοήσει. Θα ακούσω πάντα γι 'αυτήν.

- Θα είμαι ευχάριστος σε αυτήν. Μακρόθυμος και αφθονούν στην αγάπη.

- Δεν θα έχω ασήμαντα ζητήματα με άλλες γυναίκες. Ξέρω ότι θα εκτρέψει την καρδιά μου μακριά από τη γυναίκα μου.

Η αγάπη μου θα την συνοδεύσει. Θα αντέξει όλη τη διαδρομή.

Η αγάπη μου για εκείνη θα είναι πάντα σταθερή.

Η αγάπη μου γι 'αυτήν θα φτάσει τους ουρανούς.

Διαθήκη μου θα παραμείνουν πιστοί.

Φιλιά μου θα την ικανοποιήσει.

Θα εμπιστοσύνη σε μένα.

Η αγάπη μας θα υπερβεί άλλες απολαύσεις της ζωής.

Βοηθήστε μας να αναπτυχθεί μια σταθερή αγάπη. Βοηθήστε μας να ασκήσετε συγχώρεση.

Βοηθήστε μας να εξαλείψει την αμοιβαία αδικήματα. Θέλω την αγάπη και όχι το μίσος.

Δεν είμαι ένας τέλειος άνθρωπος. Αλλά προσεύχομαι ότι ποτέ δεν θα το μίσος μου.

Δύσκολοι καιροί μπορεί να έρθουν. Ας μην χωρίσουν ο ένας από τον άλλο.

Θέλω να γίνω σαν εσένα Ιησού. Θέλω να είμαι ο πρώτος που θα βοηθήσει όταν χρειάζεται.

Θεέ μου, θέλω να είναι ένας γενναίος άνθρωπος που αυτή μπορεί να σεβαστεί. Ένας άντρας που θαυμάζει.

Προσεύχομαι ότι ποτέ δεν θα μου αρνηθεί την αγάπη και την πίστη της.

Ευλογώ της να είναι κάποιος που με στηρίζει στο έργο μου.

Την ευλογεί ώστε να μπορέσει να ανθίσει με την αγάπη μου.

Ευλογώ της να γίνει μια γυναίκα που νοιάζεται για μας.

Ευλογώ να παραμείνει μια όμορφη γυναίκα.

Δηλώνω ότι μόνο η αγάπη της θα με ικανοποιεί ανά πάσα στιγμή.

Ο Θεός, μας ευλογεί. Έτσι θα απολαύσουμε τις ομορφιές της αγάπης για πάντα.

Ευλόγησε μας, προκειμένου να σχηματίσουν μια οικογένεια. Δώσε μου τη σοφία σας και την αγάπη για να καταστεί δυνατό.

Στο όνομα του Ιησού,

Αμήν.






Είμαι ευτυχής που προσευχόταν "Μια προσευχή για τη γυναίκα μου"!

Τώρα σας καλώ να κάνετε μια άλλη προσευχή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό προσευχή.
Αυτή η προσευχή θα ωφελήσει την αιωνιότητα σας.

Παρακαλούμε ακολουθήστε αυτό το σύνδεσμο:

Προσευχή της σωτηρίας



Τι γνώμη έχετε για αυτή την προσευχή;

Αφήστε τα σχόλιά σας παρακάτω.

Σας ευχαριστούμε!


Μια προσευχή για τη γυναίκα μου. Εμπνευσμένη σε αυτούς τους στίχους της Βίβλου: ΓΕΝΕΣΙΣ 1:26 - ΓΕΝΕΣΙΣ 24 - ΓΕΝΕΣΙΣ 29 - ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Α 11:1-2 - ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΩΝ Α 16:34 - ΨΑΛΜΟΙ 13:5 - ΨΑΛΜΟΙ 25:6-7 - ΨΑΛΜΟΙ 31:3;7 - ΨΑΛΜΟΙ 33:22 - ΨΑΛΜΟΙ 36:5 - ΨΑΛΜΟΙ 52:8 - ΨΑΛΜΟΙ 57:10 - ΨΑΛΜΟΙ 63:3 - ΨΑΛΜΟΙ 85:7 - ΨΑΛΜΟΙ 86:17 - ΨΑΛΜΟΙ 89:28;33 - ΨΑΛΜΟΙ 90:14 - ΨΑΛΜΟΙ 92:2 - ΨΑΛΜΟΙ 94:18 - ΨΑΛΜΟΙ 103:8 - ΨΑΛΜΟΙ 119:149 - ΨΑΛΜΟΙ 132:10 - ΨΑΛΜΟΙ 136:4-9;12-18;23 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 5:19 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 7:18 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 10:12 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 15:17 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 17:9 - ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ 9:1 - ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ 1:2;7
Αγία Γραφή - Εικόνες: γυναίκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.