Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

προσευχή για εργασία


Αυτή η προσευχή είναι επίσης διαθέσιμες σε αυτές τις γλώσσες: Αγγλικά - ισπανικά.

Αγαπητέ Κύριε,

Ζητώ συγγνώμη για οποιαδήποτε ανυπακοή και εγκλήματα εναντίον σας. Πρέπει να παραδεχτώ ότι απέτυχα. Συγχώρεσέ με.

Παρακαλώ να μου δώσετε τη σοφία σας. Σε χρειάζομαι.

Μην αφήνετε τους άλλους να κλέψουν τους καρπούς της εργασίας μου.

Μπορείτε να το κάνετε αληθινή δικαιοσύνη για τον εργαζόμενο. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι άδικο. Θα τολμήσει να απολύσει τον εργαζόμενο με άδεια χέρια.

Υπάρχουν αφεντικά που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι με σκληρότητα. Θα καταπιέζουν με σκληρή εργασία. Νοιάζονται μόνο για ό, τι τους ωφελήσει. Δεν με νοιάζει για τους άλλους. Παρακαλώ να με σώσει από αυτούς.

Την υποδούλωση και καταχρηστική εργασία είναι φρικτή. Μην επιτρέψτε μου να ζήσουν μια πικρή ζωή οφείλεται σε μια κακή δουλειά.

Ακούστε με μια καρδία ελεήμων. Κοιτάξτε πόση πίεση επιβάλλεται στους εργαζόμενους. Παρακαλώ παραδώσει μου. Παραδώστε μας !.

Αλλά πρέπει επίσης να είναι ένας εξαιρετικός επαγγελματίας. Δώσε μου τις δεξιότητες για να δημιουργήσουν θαυμάσια έργα. Ξέρω ότι ευλογία σας θα μου δώσει την επιτυχία.

Σας διαβεβαιώ ότι ...

- Θα βοηθήσει τους ανθρώπους που χρειάζονται τροφή για να φάει?

- Θα είναι γενναιόδωροι με τους άλλους με τις ευλογίες μου?

- Εγώ δεν θα χρεώνουν τόκο προς τους αδελφούς μου με πίστη?

- Ποτέ δεν θα ζητήσει από κανέναν να επιστρέψει αυτό που τους έδωσε οικειοθελώς?

- Θα δώσει σε πολλούς ανθρώπους. Αλλά εγώ θα δανειστεί πλέον από κανέναν.

Παρακαλώ ευλογήσει. Σας ζητώ με όλη μου την καρδιά. Ευλογία σας θα ευημερήσει δουλειά μου, την οικογένειά μου, την περιουσία μου και το μέλλον μου.

Ανοίξτε τους ουρανούς. Ανοίξτε γενναιόδωρη θησαυρούς σας. Ρίξτε βροχή σας ευλογίες πάνω μου. Επιτρέψτε μου να λάβει σήμερα.

Αφήστε την ευημερία σας στις αποταμιεύσεις μου, το έργο των χεριών μου και τη γη που μου έδωσε.

Θα είμαι υπάκουος σε εσάς. Θα ακολουθήσω τις εντολές σας. Παράδειγμα σας της ζωής είναι ο τρόπος ζωής μου.

Μπορείτε εργάστηκε έξι ημέρες και αναπαύθηκε την έβδομη. Θα κάνω το ίδιο.

Βοήθησέ με να συγκεντρώσει την οικογένειά μου και να χαίρονται μαζί τους. Εμείς θα σας επαινέσω για τους καρπούς της δουλειάς μου. Θα σας ευχαριστήσω για τις ευλογίες που μας έχετε δώσει.

Στο όνομα του Ιησού,

Αμήν.






Είμαι ευτυχής που προσευχόταν "προσευχή για εργασία"!

Τώρα σας καλώ να κάνετε μια άλλη προσευχή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό προσευχή.
Αυτή η προσευχή θα ωφελήσει την αιωνιότητα σας.

Παρακαλούμε ακολουθήστε αυτό το σύνδεσμο:

Προσευχή της σωτηρίας



προσευχή για εργασία. Τι γνώμη έχετε για αυτή την προσευχή;

Αφήστε τα σχόλιά σας παρακάτω.

Σας ευχαριστούμε!


Εμπνευσμένη σε αυτούς τους στίχους της Βίβλου: ΓΕΝΕΣΙΣ 3:17 -
ΓΕΝΕΣΙΣ 31:42 - ΕΞΟΔΟΣ 1:11;13-14 - ΕΞΟΔΟΣ 20:10 - ΕΞΟΔΟΣ 36:2 - ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 23:3 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 12:7;18 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 14:29 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 15:10 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 23:20 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 24:19 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 26:7-8 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 28:12;33 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 30:9
Αγία Γραφή - Εικόνες: εργασία

1 σχόλιο:

  1. Πληκτρολογήστε εδώ το όνομα της εργασίας που θέλετε. Αφήστε τους άλλους να σας βοηθήσει να προσευχόμαστε γι 'αυτό.

    Είστε επίσης ευπρόσδεκτοι να προσθέσετε υποκινούν μηνύματα. Συμβουλές για τους ανθρώπους που ψάχνουν για μια θέση εργασίας. Στίχους της Βίβλου.

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.