Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Προσευχή για χρήματα

Δεν είναι ωραίο να πεινάς, να λείπεις και να χρειάζεται κάθε μήνα.

Γι 'αυτόν τον λόγο, αυτή η προσευχή για να έχετε χρήματα θα σας βοηθήσει να εκφραστείτε ενώπιον του Θεού..

Εδώ ΔΕΝ θα ζητήσετε περιουσία από τον Θεό, αλλά θα ζητήσετε βοήθεια για να καλύψετε τα έξοδά σας και να βοηθήσετε άλλους.

Προσευχή για χρήματα

Προσευχήσου πολύ καλά:

Ουράνιος πατέρας,

Έρχομαι μπροστά σου σήμερα για να προσευχηθώ για τα οικονομικά μου.

Η έλλειψη με απειλεί συνεχώς.

Κάθε μήνα υποφέρω γιατί δεν υπάρχει αρκετό.

Ταπεινώνομαι μπροστά σου γιατί ξέρω ότι είσαι Θεός αφθονίας.

Είστε ένας Θεός που δίνει αγάπη και έλεος.


Γνωρίζω ότι οι καλές και οι κακές στιγμές έρχονται σε όλους.

Δώστε μου σοφία για να ξέρω ακόμη και όταν είναι ώρα να απορρίψω χρήματα και περιουσία.

Θέλω να αποφύγω όλες τις κατάρες στα οικονομικά μου.

Θα προτιμούσα να ζήσω στη σκιά της σοφίας παρά στη σκιά του χρήματος.

Ξέρω ότι η σοφία σου θα μου δώσει ζωή.

Βοήθησέ με να μην βασίζομαι στα χρήματα με τον τρόπο που δίδαξες τους μαθητές σου.


Βοηθήστε με να καταλάβω ότι τα χρήματα δεν είναι φίλος μου.

Βοήθησέ με να μην πέσω ποτέ στο λάθος της αγάπης για τα χρήματα.

Ποτέ δεν θέλω να συμπεριφερθώ σαν κολακεύτης.

Δεν θέλω να κάνω δικαιολογίες για να κερδίσω χρήματα από άλλους.

Κρατήστε με να μην προτιμώ χρήματα περισσότερο από εσένα Θεέ μου.

Δεν θέλω να αποτύχω όπως ο Ιούδας, δίνοντάς σας 30 ασημένια κομμάτια.


Όχι κατά λάθος λαμβάνω περισσότερα χρήματα από ό, τι πρέπει να κάνω επιχείρηση, θα τα επιστρέψω.

Όταν με ευλογείτε, θα δανείσω χρήματα στους άπορους του λαού σας.

Αλλά δεν θα δουλέψω ως δανειστικός τόκος.

Αν έχω εργάτες, θα τους πληρώνω πάντα την ημέρα που εργάστηκαν.

Οι υπάλληλοί μου ΔΕΝ θα παραπονεθούν για μένα γιατί δεν θα τους απογοητεύσω.

Δεν θα δεχτώ ποτέ χρήματα για να πληγώσω κανέναν.


Δεν θα δεχτώ δωροδοκία με αθώους ανθρώπους.

Δεν θα δεχτώ κακά χρήματα.

Τα βρώμικα χρήματα εξαντλούνται σύντομα.

Δεν θα χρησιμοποιώ χρήματα για να δωροδοκήσω δικαστές ή κυβερνήτες.

Δεν θα πληρώσω τους προφήτες για να δώσω ψευδείς προβλέψεις.

Δεν θα κάνω πορνεία το σώμα μου, ούτε θα επωφεληθώ από την πορνεία για να έχω χρήματα.


Επιτρέψτε μου να καταλάβω ότι η αγάπη για τα χρήματα είναι η ρίζα κάθε είδους κακού.

Και ότι αυτοί που το λαχταρούν αποκλίνουν από εσάς.

Δεν θέλω να βλάψω τον εαυτό μου πίσω από τα χρήματα.

Κρατήστε με από την κακή φήμη του να είμαι γνωστός ως κάποιος που αγαπά τα χρήματα.

Βοήθησέ με να είμαι ικανοποιημένος με αυτό που έχω.

Ευχαριστώ, Θεέ μου, γιατί μου λες: "Δεν θα σε αφήσω ποτέ, δεν θα σε εγκαταλείψω ποτέ."


Χρειάζομαι βοήθεια για να είμαι ομαλός στα οικονομικά μου.

Βοηθήστε με να αφήσω ένα μέρος που μου επιτρέπει να μοιράζομαι με άλλους.

Δεν θα είμαι πλέον αλαζονικός λέγοντας ότι θα κάνω επιχειρήσεις και θα κερδίσω χρήματα.

Τώρα λέω ταπεινά, «Θεός, θα το καταφέρω!"

Σε εμπιστεύομαι Κύριέ μου, γι 'αυτό και σήμερα σε επαινώ γιατί ξέρω ότι θα με βοηθήσεις και θα με καθοδηγήσεις.

Σας ευχαριστώ για αυτό που θα κάνετε για να με κάνει να βγω από την έλλειψη και σε αφθονία.


Στο όνομα του Ιησού,

Αμήν.


Αυτοί είναι οι στίχοι και τα αποσπάσματα από τη Βίβλο που χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για τη σύνταξη αυτής της προσευχής για να έχουν χρήματα: Hakai 2: 8; 2 Βασιλέων 4: 1-7 Παροιμίες 19:14; Εκκλησιαστής 9:11 Παροιμίες 17:16 Λουκάς 14:28 2 Βασιλέων 5: 26-27 Λουκάς 19:13; Λουκάς 19:16; Λουκάς 19:24; Εκκλησιαστής 7:12; Μάρκος 6: 8; 1 Θεσσαλονικείς 2: 5; 1 Τιμόθεο 3: 3 · Εκκλησιαστής 5:10; Ματθαίος 27: 5; Λουκάς 16:14; 1 Τιμόθεο 6:10 · Εβραίους 13: 5; Γένεση 43:12; Έξοδος 22:25; Λευιτικό 25:36; Λευιτικό 25:37; Δευτερονόμιο 23:19; Δευτερονόμιο 24:15; Ιούδα 1:11 Παροιμίες 13:11; Ψαλμοί 15: 5; Μιχα 3:11 Δευτερονόμιο 23:17 - 18; 1 Πέτρου 5: 2; 1 Κορινθίους 16: 2 · Μάρκος 6:37; Πράξεις 4:34; 2 Βασιλέων 12: 5 · 2 Βασιλέων 12:14; Ιακώβου 4:13


___________________________

Πόσο καλή έχετε κάνει αυτή την Προσευχή για Χρήματα - Αφθονία και ΟΧΙ Σπανιότητα!

Αν αυτή είναι μία από τις λίγες φορές που προσευχηθήκατε και σας άρεσε να το κάνετε. σας προσκαλούμε λοιπόν να προσεύχεστε την πιο σημαντική προσευχή για τη ζωή σας.

Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να μάθετε:

Η πρόταση #1


___________________________

Το σχόλιό σου

Τι πιστεύεις για την προσευχή να έχεις χρήματα?

Αφήστε τα σχόλιά σας στον παρακάτω τοίχο.

Σας ευχαριστούμε που διαβάσατε μέχρι τώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.