Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Προσευχή για εύρεση της αγάπης μιας γυναίκας

Αυτή είναι μια πρόκληση για κάθε άνδρα, ανεξάρτητα από την ηλικία, την κοινωνική κατάσταση ή τη χώρα στην οποία ζείτε, εξακολουθεί να είναι μια πρόκληση.

Η προσευχή για εύρεση της αγάπης μιας γυναίκας θα σας βοηθήσει να εκφράσετε την καρδιά σας ενώπιον του Θεού.

Επιλέξτε τις γραμμές που περιγράφουν καλύτερα τα συναισθήματα και τις προθέσεις σας.

Προσευχή για εύρεση της αγάπης μιας γυναίκας
Προσευχήσου να καταλάβεις τι θα πεις και όχι μόνο για να επαναλάβεις τις λέξεις.

Δεν αρκεί να προσευχόμαστε μια φορά. η Βίβλος διδάσκει ότι πρέπει να επιμείνουμε - Lucas 18:1-8

Σας συνιστούμε να προσεύχεστε καθημερινά έως ότου συναντήσετε τη γυναίκα που θα σας παρουσιάσει ο Θεός και ποιος θα παντρευτείτε.

Πολύ καλά, προσευχηθείτε έτσι...

Ουράνιος πατέρας,

Καταλαβαίνω ότι πρέπει να συμπεριφέρομαι σαν άντρας σύμφωνα με την εικόνα σας για να λάβω την ευλογία σας.

Θα κάνω την αγάπη μου για αυτήν να φτάσει στους ουρανούς και η πιστότητά μου να φτάσει στα σύννεφα.

Τα φιλιά μου και η αγάπη μου θα σας ικανοποιήσουν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ευχαρίστηση στη ζωή.


Η αγάπη μου για αυτήν θα είναι πάντα σταθερή.

Η διαθήκη μου θα παραμείνει πιστή.

Θα θυμάμαι πάντα να της δείχνω τρυφερότητα.

Θα είμαι ένα ζευγάρι που ξέρει πώς να συγχωρήσει.


Θα είμαι συμπονετικός, αργός στο θυμό και υπέροχος ερωτευμένος.

Επειδή την αγαπώ, δεν θα την γυρίσω πίσω, αλλά θα μάθω να την ακούω.

Θέλω να μάθω να την αγαπώ με τέτοιο τρόπο που να λέει σε όλους για την αγάπη μου.

Βοήθησέ με να γίνω δημιουργικός άντρας ώστε να ανακαλύψει πόσο την αγαπώ.


Θα ήθελα να είμαι σαν εσένα Θεέ, να είμαι η πρώτη που τη βοηθά όταν τη χρειάζεται.

Βοηθήστε μας να καλλιεργήσουμε σταθερή αγάπη, εξασκώντας συγχώρεση και εξαλείφοντας το αδίκημα που χωρίζει.

Θα προτιμούσα να τρώω λαχανικά καρυκευμένα με αγάπη παρά μια επιλογή από κρέατα με μίσος.

Αν έπρεπε να ζήσουμε σε δύσκολες στιγμές, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να χωριστούμε.


Aν και δεν είμαι τέλειος, ζητώ ότι δεν με μισεί ποτέ, αλλά με αγάπη καλύπτει τα λάθη μου.

Αυτή είναι μια γυναίκα που με ενδιαφέρει και με υποστηρίζει στη δουλειά, τα έργα και τις επιχειρήσεις μου.

Ότι είναι μια στοργική γυναίκα. Είθε η ομορφιά της να με ικανοποιήσει και μόνο η αγάπη της με γοητεύει.

Είθε να δείξει μια ανεξάντλητη αγάπη και μεγάλη στον παράδεισο.


Θεέ μου, βοήθησέ με να ηρεμήσω την ψυχή μου και να περιμένω υπομονετικά.

Άνοιξε τα μάτια μου για να δω τη γυναίκα που επιλέξατε για μένα.

Σε εμπιστεύομαι και ξέρω ότι θα μου δώσεις μια ενάρετη γυναίκα.

Ευχαριστώ Κύριε που άκουσες την προσευχή μου.


Στο όνομα του Ιησού,

...Αμήν.



Αυτά είναι τα εδάφια και τα αποσπάσματα από τη Βίβλο που χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για να γράψουμε αυτήν την προσευχή για να βρούμε την αγάπη μιας γυναίκας: Ψαλμοί 31: 7 - Ψαλμοί 86:17 - Εκκλησιαστής 9: 1 - Ψαλμοί 31: 3 - Γένεση 24 - Γένεση 29 - Γένεση 1:26 - 1 Βασιλέων 11: 1-2 - Ψαλμοί 36: 5 - Τραγούδι του Σολομώντα 1: 2 - Ψαλμοί 89:28 - Ψαλμοί 33:22 - 1 Χρονικά 16:34 - Ψαλμοί 13: 5 - Ψαλμοί 25: 6 - Ψαλμοί 25: 7 - Ψαλμοί 103: 8 - Ψαλμοί 136: 12-18 - Ψαλμοί 119: 149 - Ψαλμοί 132: 10 - Ψαλμοί 136: 4-9 - Ψαλμοί 92: 2 - Ψαλμοί 94:18 - Παροιμίες 17: 9 - Παροιμίες 15:17 - Ψαλμοί 136: 16 - Ψαλμοί 136: 23 Παροιμίες 10:12 - Τραγούδι του Σολομώντα 1: 7 - Παροιμίες 5:19 - Ψαλμοί 52: 8 - Ψαλμοί 89:33 - Ψαλμοί 90:14 - Ψαλμοί 63: 3 - Ψαλμοί 85: 7 - Ψαλμοί 57:10 - Παροιμίες 7:18


___________________________

Το σχόλιό σου

Τι πιστεύετε για αυτήν την προσευχή για να βρείτε την αγάπη μιας γυναίκας;

Αφήστε τα σχόλιά σας σε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τοίχους.

Ευχαριστώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.