Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

θελω λεφτα - Μια προσευχή προς τον Θεό


Αυτή η προσευχή είναι επίσης διαθέσιμες σε αυτές τις γλώσσες: Αγγλικά - ισπανικά.

Ο Θεός του ουρανού και της γης,

Απόλυτη ιδιοκτήτης του συνόλου του χρυσού και του αργύρου. Επικαλούμαι τη βοήθειά σας στα οικονομικά μου.

Κύριε, παρακαλώ πολλαπλασιάστε το προϊόν της δουλειάς μου. Πρέπει να πληρώσω τα χρέη μου και να ζήσουν με αξιοπρέπεια.

Θέλω να ευδοκιμήσουν. Θα ήθελα να κληρονομήσει ιδιότητες για τα παιδιά μου κάποια μέρα.

Γνωρίζω ότι οι καλές και κακές στιγμές θα φτάσει σε όλους. Ομολογώ ότι χρειάζεστε!

Βοήθησέ με να είναι έξυπνη και συνετή σε όλα επιχειρηματικότητα.

Δώσε μου:

- Νοημοσύνη για να μελετήσει και να μάθει. Θα πρέπει να καταλάβουν πώς να διαχειρίζονται και να επενδύουν.

- Σοφία σας. Θα πρέπει να είναι σε θέση να απορρίψει τα χρήματα, όταν δεν είναι καλό για μένα.

- Δυνατότητα για να κάνει έντιμες επιχειρήσεις. Δεν θέλω να σας ατιμία.

Ο Θεός, σας αξίζουν εξαιρετική υπαλλήλων. Θέλω να είναι ικανό να παράγει το διπλάσιο του μέσου όρου.

Θέλω να είναι αποτελεσματική σε όλες τις προσπάθειες. Η εμπιστοσύνη σας σε μένα θα αυξηθεί. Θα πιστέψτε με τελικά περισσότερο από ό, τι αρχικά μου έδωσε.

Εγώ δεν θα εξαρτάται από τα χρήματα. Θα διδάξει αυτό στους μαθητές σας. Είμαι μαθητής σας τώρα.

Μόνο η σοφία σας θα μου δώσει ζωή. Τα χρήματα δεν θα.

Βοήθησέ με να καταλάβουμε ότι ...

- Τα χρήματα δεν είναι φίλος μου.

- Δεν πρέπει ποτέ να αγαπούν τα χρήματα. Το χαρτί δεν μπορεί να χορταίνω την ψυχή.

- Η αγάπη των χρημάτων είναι η ρίζα όλων των κακών.

Οι άνθρωποι που εποφθαλμιούν τα χρήματα διοχετεύονται από εσάς. Πολλά κακά συμβαίνουν σε αυτούς τους ανθρώπους.

Ο Θεός, με κρατήσει από προτιμώντας τα χρήματα περισσότερο από ό, τι μπορείτε.

Ένας από τους μαθητές σας πρόδωσε για 30 αργύρια. Στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Κρατήστε μου από μια κακή φήμη. Μια φήμη ενός ανθρώπου που αγαπά τα χρήματα.

Αντ 'αυτού, θα χρησιμοποιήσω τα χρήματά μου για να σας υψώσει. Θα βοηθήσει με την κατασκευή και τη συντήρηση του ναού σας. Ο τόπος όπου το όνομά σας λατρεύεται. Θα πρέπει να εξυψωθεί στη μέση της κοινωνίας.

Θεέ μου, σας υπόσχομαι ότι ...

- Θα επιστρέψει τα χρήματα αν λάβω περισσότερες από ό, τι θα έπρεπε. Δεν θα κρατήσει τα χρήματα που ανήκουν σε κάποιον άλλο.

- Δεν θα αγάπη για τα χρήματα. Θα είμαι ικανοποιημένος με ό, τι έχω. Μου υποσχέθηκες? «Εγώ ποτέ δεν θα σε αφήσει ούτε θα σε εγκαταλείψω».

- Δεν θα λειτουργήσει ως τοκογλύφος. Δεν θα συμπεριφέρονται σαν τοκογλύφος με τους αδελφούς και τις αδελφές μου. Δεν θα τους χρεώνουν τόκους.

- Θα πληρώνουν πάντα εργάτες μου στο τέλος της κάθε ημέρας. Δεν θέλω να πάω να κλαίει για σας. Δεν θέλω να καταδικαστεί αμαρτία εναντίον τους.

- Δεν θα δεχθώ ποτέ χρήματα για να βλάψει τους ανθρώπους. Πολύ λιγότερο εναντίον του λαού σου του Ισραήλ.

- Δεν θα δεχτώ παράνομα χρήματα. Ξέρω ότι θα τελειώσει σύντομα.

- Εγώ δεν θα δεχτεί δωροδοκίες κάθε είδους.

- Δεν θα δωροδοκήσουν δικαστές και αρχές.

- Δεν θα πόρνη σώμα μου. Δεν θα αντλήσουν οφέλη από την πορνεία. Δεν θα σας δώσω προσφορές από αυτά τα κέρδη.

Έχετε ήδη δοθεί με πολλές ευλογίες. Ξέρω ότι θα μου δώσει περισσότερα. Θα φροντίσουν γι 'αυτούς με πιστότητα.

Παρακαλώ να με βοηθήσει να οργανώσετε τα οικονομικά μου. Θέλω να είναι σε θέση να μοιραστούν με άλλους.

Θέλω να γίνω σαν εσένα Κυρίου. Κάποιος ικανός να πολλαπλασιάσει τις ευλογίες. Ικανός να χορταίνω την πείνα από τα πλήθη.

Θέλω να είμαι ένας βοηθός για τους άλλους. Δεν πρέπει να υπάρχει άπορους στην κοινότητά μου.

Θα εξυπηρετήσει τους ανθρώπους με αγάπη. Όχι για τα χρήματα.

Εγώ δεν θα είναι πλέον υπεροπτική. Τώρα εγώ ταπεινά να πω, «Θεού θέλοντος, θα πετύχω!"

Στο όνομα του Ιησού,

Αμήν.






Είμαι ευτυχής που προσευχόταν "θελω λεφτα - Μια προσευχή προς τον Θεό"!

Τώρα σας καλώ να κάνετε μια άλλη προσευχή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό προσευχή.
Αυτή η προσευχή θα ωφελήσει την αιωνιότητα σας.

Παρακαλούμε ακολουθήστε αυτό το σύνδεσμο:

Προσευχή της σωτηρίας


Τι γνώμη έχετε για αυτή την προσευχή;

Αφήστε τα σχόλιά σας παρακάτω.

Σας ευχαριστούμε!


θελω λεφτα - Μια προσευχή προς τον Θεό. Εμπνευσμένη σε αυτούς τους στίχους της Βίβλου: ΓΕΝΕΣΙΣ 43:12 - ΕΞΟΔΟΣ 22:25 - ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 25:36-37 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 23:17-19 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 24:15 - ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Β 4:1-7 - ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Β 5:26-27 - ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Β 12:5;14 - ΨΑΛΜΟΙ 15:5 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 13:11 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 17:16 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 19:14 - ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ 5:10 - ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ 7:12 - ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ 9:11 - ΜΙΧΑΙΑΣ 3:11 - ΑΓΓΑΙΟΣ 2:8 - ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 27:5 - ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ 6:8;37 - ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 14:28 - ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 16:14 - ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 19:13;16;24 - ΠΡΑΞΕΙΣ 4:34 - ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α΄ 16:2 - ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Α΄ 2:5 - ΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΝ Α΄ 3:3 - ΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΝ Α΄ 6:10 - ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ 13:5 - ΙΑΚΩΒΟΥ 4:13 - ΠΕΤΡΟΥ Α΄ 5:2 - ΙΟΥΔΑ 1:11 Αγία Γραφή - Εικόνες: χρήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.