Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πώς να ερωτευτείς πάλι τον σύζυγό μου;

Επιδοκιμάζω τις καρδιές των γυναικών της Λατίνας, πάντα διατεθειμένες να συγχωρήσουν και να ενώσουν τις οικογένειές τους.

Σίγουρα είστε μια τέτοια γυναίκα επειδή αναρωτιέστε επίσης: "Πώς να ερωτευτείτε ξανά με τον σύζυγό μου;".

Σε αυτή την περίπτωση, διαβάστε αυτήν την ερώτηση ότι ένας αναγνώστης ιστολογίου με ρώτησε:

Έχω μιλήσει με τον σύζυγό μου. Και του είπα να επιστρέψει, αλλά λέει όχι. Η ερώτησή μου είναι ότι μπορώ να ανακτήσω την αγάπη που είχε για μένα. Πώς ζητώ από τον Θεό να συμβεί αυτό?


Νομίζω ότι η απάντησή μου θα μπορούσε επίσης να σας βοηθήσει. Αυτό έγραψα:

Γεια αναγνώστη,

Χαίρομαι που μίλησες με τον σύζυγό σου. Φυσικά μπορείτε να συμμετάσχετε ξανά.

Σας λέω τι συνέβη στο γάμο μου. Πριν παντρευτώ, απέρριψα την ιδέα του γάμου και πολύ λιγότερα παιδιά. Η φίλη μου (και η σημερινή σύζυγος) προσευχόταν στον Θεό για μένα. Ο Θεός του είπε να συνεχίσει να το κάνει επειδή η καρδιά μου είχε "σιδερένιες κλειδαριές" ενάντια στο γάμο. Επέμεινε και σιγά-σιγά η καρδιά μου άλλαζε. Τελικά η δύναμη της αντίστασης που είχα καταστραφεί και καταλήξαμε να παντρευτούμε και να έχουμε 2 παιδιά.

Μην απογοητεύεστε επειδή ο σύζυγός σας δεν υποτίθεται ότι σας αγαπά πια.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος, τότε θα πρέπει να λάβετε πνευματικές ενέργειες.

Αυτές οι ενέργειες δεν είναι συνήθεις πρακτικές του κόσμου, άλλωστε, οι άνθρωποι θα σας πουν ότι είστε τρελοί :)

Ποιες είναι αυτές οι καθημερινές πρακτικές;?

- Θα ευλογήσετε τον άντρα σας στην προσευχή.

- Θα προφητεύετε "ότι ό, τι ο Θεός ενωμένος ΔΕΝ θα χωρίζεται από κανέναν".

- Αν, όταν διαβάζετε τη Βίβλο, βρίσκετε ένα στίχο για το σύζυγό σας, στη συνέχεια μοιραστείτε μαζί του μέσω μηνύματος κειμένου ή κάποιων «κοινωνικών μέσων». Μην θυμώνεστε αν δεν το δεχτεί ή απορρίψει. Αυτό που θα συμβεί είναι ότι αυτά τα λόγια του Θεού θα επηρεάσουν ελάχιστα την καρδιά του συζύγου σας.

Όσο περισσότερο διαβάζετε τη Βίβλο, το Άγιο Πνεύμα θα φέρει στο μυαλό σας έμπνευση και δημιουργικότητα. Αυτό θα επηρεάσει την καρδιά του συζύγου σας.
Θα κάνετε επίσης αυτό:

- Όταν μιλάτε στο σύζυγό σας, ας αισθανθείτε μια γυναίκα γεμάτη ζωή μέσα σας. Μην είστε ψεύτικοι Κάντε το φυσικό. Αυθεντικό Αυτό θα πάρει την προσοχή σας..

Τώρα, ΜΗΝ απογοητεύεστε αν ...

- Αυτό δεν συμβαίνει εν μία νυκτί επειδή δεν υπάρχει χρόνος ή όρια.

- Ο σύζυγός σας σας προκαλεί με εικόνες και ειδήσεις ότι είναι με κάποιον άλλον ... και ότι την αγαπά, κλπ ... ξέρετε τι εννοώ.

Στη συνέχεια, προσπαθήστε και να είστε γενναίοι.

Οραματίστε τη ζωή σας σαν να ήσασταν ο Joshua. Διαβάστε τη συναρπαστική ιστορία της στη Βίβλο και μάθετε να κατακτάτε την καρδιά του συζύγου σας.

Ο Θεός θα είναι μαζί σας!

Τώρα σας καλώ να κάνετε μια προσευχή στον Θεό. Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο:



Το σχόλιό σας

Τι νομίζετε για αυτό το blog σχετικά με το πώς να ερωτευτείτε ξανά τον σύζυγό μου;

Παρακαλώ αφήστε τα σχόλιά σας στους παρακάτω τοίχους.

Σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.