Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

σύζυγος - Προσευχή για τον άντρα


Αυτή η προσευχή είναι επίσης διαθέσιμες σε αυτές τις γλώσσες: Αγγλικά - ισπανικά.

Ο Θεός της Αγάπης,

Υψώνω προσευχή μου σε σας.

Παρακαλώ να με βοηθήσει να βρω έναν καλό γαμπρό. Ένας άνθρωπος τον οποίο μπορώ να αγαπήσω χωρίς επιφυλάξεις. Ένας άνθρωπος που θα μου αρέσει ο τρόπος που διδάσκει η Αγία Γραφή.

Δεν θέλω να σπαταλήσω το χρόνο μου με casual εραστές.

Θέλω να ενωθεί με έναν άντρα του Θεού. Χίλιες γενιές θα προέλθει από εμάς. Όλοι τους θα είναι ευλογημένα παιδιά.

Η Αγία Γραφή λέει ότι έκανε τον άνθρωπο κατ 'εικόνα και καθ' ομοίωσιν σας. Παρακαλώ δώστε μου μια σύζυγο που θα συμπεριφέρεται σαν αληθινός γιος σας.

Προσεύχομαι ότι ...

Αυτός θα είναι ένας καλός ακροατής.

Αυτός θα είναι ένας ευγενικός και δίνοντας πρόσωπο.

Αυτός θα είναι πάντα έτοιμη να με βοηθήσει όταν τον χρειάζομαι.

Ποτέ δεν θα μου αρνηθεί την αγάπη του ούτε αποτυγχάνουν να διαθήκης πίστη του.

Αυτός θα είναι σε θέση να με συγχωρήσετε όταν αποτυγχάνουν.

Δεν θα είναι ένας άνθρωπος δίνεται σε ρομαντικές υποθέσεων με άλλες γυναίκες. Ο Βασιλιάς Σολομών απέτυχε με αυτόν τον τρόπο και η καρδιά του εκτράπηκε από εσάς.

Θα διατηρεί πάντα σταθερή αγάπη του. Θα παραμείνει πιστό διαθήκη του μαζί μου.

Αυτός θα είναι ένας ευχάριστος και συμπονετικός σύζυγος. Αυτός θα είναι ένας άνθρωπος μακρόθυμος.

Αυτός θα είναι ένας άνθρωπος που ξέρει πώς να πολεμήσουν στη ζωή. Θα τα καταφέρουμε.

Πάντα θα θυμάμαι να μου δείξει την τρυφερότητα και την αγάπη του.

Η αγάπη Του θα με παρηγορήσει σε δύσκολες στιγμές στη ζωή.

Φροντίδα του θα μου δώσει κίνητρο να συνεχίσω.

Η αγάπη του θα φτάσει στους ουρανούς.

Η αγάπη του θα διαρκέσει μια ζωή.

Η αγάπη του δεν θα τελειώσει ποτέ.

Ο Θεός, παρακαλώ να με βοηθήσει να ξυπνήσει το ενδιαφέρον μου σε όλα τα έργα και τις δραστηριότητές του. Θέλω να ξέρει ότι είμαι αληθινή σύντροφό της στη ζωή.

Βοήθησέ με να μιλούν καλά πόσο πολύ με αγαπάει.

Έχω διακηρύξει ότι ...

- Μόνο η αγάπη του θα μου χορταίνω.

- Η αγάπη Του θα με κάνει να τραγουδήσει της χαράς.

- Θα είναι σε θέση να εμπιστεύονται στην αγάπη του.

- Θα χαίρονται με την αγάπη του, παρά την αγωνία και τις λύπες της ζωής.

- Θα γίνω μια γυναίκα προσφορά, γοητευτική και όμορφη στα μάτια του. Η αγάπη μου θα τον αιχμαλωτίσει ανά πάσα στιγμή.

- Θα ζήσουμε αγαπώντας ο ένας τον άλλον σε περιόδους αφθονίας και της σπανιότητας.

- Εγώ θα ανθίσει στο πλευρό του, ενώ ζει σίγουροι για την αγάπη του.

- Η αγάπη του για μένα θα είναι καλύτερη από τη ζωή.

- Θα απολαύσουν τα φιλιά των χειλιών του, περισσότερο από το κρασί.

Και μαζί θα πιει το ποτήρι της αγάπης.

Αμήν.






Είμαι ευτυχής που προσευχόταν "σύζυγος - Προσευχή για τον άντρα"!

Τώρα σας καλώ να κάνετε μια άλλη προσευχή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό προσευχή.
Αυτή η προσευχή θα ωφελήσει την αιωνιότητα σας.

Παρακαλούμε ακολουθήστε αυτό το σύνδεσμο:

Προσευχή της σωτηρίας



Τι γνώμη έχετε για αυτή την προσευχή;

Αφήστε τα σχόλιά σας παρακάτω.

Σας ευχαριστούμε!


σύζυγος - Προσευχή για τον άντρα. Εμπνευσμένη σε αυτούς τους στίχους της Βίβλου: ΓΕΝΕΣΙΣ 1:26 - ΕΞΟΔΟΣ 20:6 - ΑΡΙΘΜΟΙ 6:25 - ΑΡΙΘΜΟΙ 14:19 - ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 10:18 - ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ Α 11:1-2 - ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΩΝ Α 16:34 - ΙΩΒ 10:12 - ΨΑΛΜΟΙ 21:7 - ΨΑΛΜΟΙ 25:6;7 - ΨΑΛΜΟΙ 31:7 - ΨΑΛΜΟΙ 36:5 - ΨΑΛΜΟΙ 52:8 - ΨΑΛΜΟΙ 63:3 - ΨΑΛΜΟΙ 85:7 - ΨΑΛΜΟΙ 86:17 - ΨΑΛΜΟΙ 89:28;33 - ΨΑΛΜΟΙ 90:14 - ΨΑΛΜΟΙ 92:2 - ΨΑΛΜΟΙ 94:18 - ΨΑΛΜΟΙ 101:1 - ΨΑΛΜΟΙ 103:8 - ΨΑΛΜΟΙ 119:76;149 - ΨΑΛΜΟΙ 130:7 - ΨΑΛΜΟΙ 136:5-9;12-25 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 5:19 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 7:18 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 15:17 - ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ 17:9 - ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ 1:2;7 - Αγία Γραφή - Εικόνες: σύζυγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.