Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Προσευχή στο Άγιο Πνεύμα για δουλειά - Η τέλεια δουλειά

Η εργασιακή δραστηριότητα είναι ίσως η μεγαλύτερη που κάνουμε κάθε μέρα, και ως εκ τούτου, χρειαζόμαστε τη βοήθεια του Παντοδύναμου έτσι ώστε όλοι να τα πάμε καλά. Αυτή η προσευχή προς το Άγιο Πνεύμα για να πάρει μια δουλειά - η τέλεια δουλειά, θα σας καθοδηγήσει να εκφραστείτε.

Γνωρίζατε ότι η πρώτη δραστηριότητα του ανθρώπου ήταν η εργασία;

Αυτό είναι σωστό, ο Θεός ανέθεσε στον Αδάμ να εργαστεί στον Κήπο της Εδέμ - Διαβάστε το στη Γένεση 2:15.

Άρα η δουλειά ΔΕΝ είναι τιμωρία για κανέναν, αλλά μια φυσιολογική δραστηριότητα κάθε παιδιού του Θεού.
Προσευχή στο Άγιο Πνεύμα για δουλειά

Εφόσον ο Ιησούς είπε ότι θα έστελνε το Πνεύμα του Θεού για να μας διδάξει όλα τα πράγματα (Διαβάστε Ιωάννης 14:26), τότε μπορούμε να ζητήσουμε τη βοήθεια του Πνεύματος.

Αυτή η πρόταση έχει πολλά μέρη, στο τέλος αυτού θα βρείτε τους συνδέσμους με τους άλλους.

Πολύ καλά, προσευχηθείτε έτσι:

Το πνεύμα του Θεού,

Σε εμπιστεύομαι με όλη μου την καρδιά και όχι στη δική μου νοημοσύνη.

Γι 'αυτό ταπεινώ τον εαυτό μου να σας ζητήσω να με βοηθήσετε με αυτήν την πρόκληση.


Υπάρχουν επιλογές εδώ και εκεί, αλλά χρειάζομαι τον οδηγό σας για να επικοινωνήσω με το σωστό.

Ξέρω ότι υπάρχει μια τέλεια δουλειά για μένα, αλλά δεν ξέρω ποια είναι η εταιρεία ή πού είναι.

Δείξε μου τα λόγια που έχω να πω για να ανοίξεις τις πόρτες της ευλογίας για μένα.


Ξ εκινώντας από σήμερα, δεν θα ανησυχώ για τις βασικές ανάγκες μου, γιατί αν φροντίζετε τα πουλιά του ουρανού και το γρασίδι του χωραφιού, ξέρω ότι θα κάνετε πολύ περισσότερα για μένα.

Σε εμπιστεύομαι Κύριέ μου, γι 'αυτό σε καλεί με αυτήν την προσευχή, και θα το κάνω κάθε μέρα μέχρι να πάρω την καλή δουλειά που έχεις για μένα.

Εν τω μεταξύ, θα επιδιώξω να εδραιώσω το βασίλειο του Θεού και τη δικαιοσύνη του στη ζωή μου.


Στο όνομα του Ιησού,

Αμήν.

Εμπνευσμένο από αυτούς τους στίχους από τη Βίβλο: Proverbios 3:5, Mateo 6:25-34 y Mateo 7:7


___________________________

Πόσο καλά έχετε κάνει την Προσευχή στο Άγιο Πνεύμα για να πάρετε μια δουλειά - Η τέλεια δουλειά!.

Αλλά αν είναι η πρώτη φορά που προσεύχεστε στον Θεό, τότε θέλω να σας καλέσω να κάνετε ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ προσευχή.

Αυτή η προσευχή όχι μόνο θα ευλογεί το δώρο σας, αλλά και το μέλλον σας, ακόμη και την αιωνιότητα σας. κάνε σήμερα...

Η πρόταση #1


___________________________

Το σχόλιό σου

Τι πιστεύετε για την προσευχή προς το Άγιο Πνεύμα για να πάρετε δουλειά - Η τέλεια δουλειά?

Παρακαλώ γράψτε τα σχόλιά σας παρακάτω.

Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε μια ερώτηση ή μια καλή και εποικοδομητική σχόλιο εδώ.